Life of TAHAP

Laman rasmi Pimpinan SMKA Tengku Ampuan Hajjah Afzan Pahang, Jerantut.
 
HomePortalCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
AHLAN WASAHLAN WAMARHABAN BIKUM DIUCAPKAN UNTUK SEMUA PELAJAR SMKA TAHAP KHUSUSNYA KEPADA PELAYAR LAMAN LIFE OF TAHAP...BERSAMALAH KITA MENYEMARAKKAN BIAH SOLEHAH INSYAALLAH..
KEPADA SELURUH PELAYAR LAMAN LIFE OF TAHP YANG SUDAH MENCAPAI STATUS PELAJAR TINGKATAN 5 ANDA DIMINTA UNTUK MENDAFTAR TERUS KEPADA LAMAN RASMI BATCH IAITU DI http://batchtahap27.ning.com/
http://lifeinislam.sosblog.com
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
iluvislam
iluvislam
Kalender
December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
CalendarCalendar
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

Most users ever online was 22 on Tue Jun 08, 2010 4:28 pm
Latest topics
» Maka AKUlah AKU..dan kamu?
Wed Jan 11, 2012 7:12 pm by MOTIVATOR

» KOREAAAA!!!!
Fri Sep 30, 2011 11:39 pm by nur

» Reminiscence
Tue Aug 09, 2011 5:30 pm by nur

» X-TAHAP 2011...
Tue May 03, 2011 8:01 pm by Zainul Muhammad

» AlFatihah - AlBaqoroh, ayat 24 (Saad Al-Ghamdi)...
Wed Dec 29, 2010 9:28 am by Zainul Muhammad

» Life Of Tahap da tak meriah cam dulu...
Mon Dec 20, 2010 5:47 pm by HambaAllahYangHinaLagiKej

» KENAPA TAHAP TAK seMERIAH dulu?????????
Mon Dec 13, 2010 4:05 pm by Guest

» AHLI JAWATANKUASA TERTINGGI PAI 2010
Sat Oct 30, 2010 12:01 am by fiza

» CINTA MERUBAH SEGALANYA
Fri Oct 15, 2010 8:49 am by allisa dania

chat

Share | 
 

 bye.. bye.. TAHAP

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
..



Male Posts : 6
Age : 22
Birthday : 14/03/1994
Reputation : 0
Join date : 23/01/2010
Location : aaa

PostSubject: bye.. bye.. TAHAP   Sat Mar 13, 2010 2:01 pm

Bukan aku tak syg kan TAHAP.Bahkan aku rasa sedih utk tinggalkan TAHAP.Tapi cita-cita memisahkan aku ngan TAHAP.Kita tak akan
jumpa yg terbaik,kita tak akan jumpa yg baru dan kita tak akan dpt pengalaman yg baru kalau kita tidak berhijrah.Nabi pun pernah
berhijrah dulu ke Madinah.betul tak? Walau apa pun bumi TAHAP merupakan tempat yg paling byk meninggalkan kenangan
manis,tempat yg mana banyak aku menimba ilmu dan pengalaman baru bersama taman2 ku.Walau ke mane saje aku pergi... TAHAP
merupakan tempat yg terbaik bagi ku.aku berharap sgt semua pelajar dan pemimpin TAHAP dpt meneruskan perjuangan utk
mewujudkan biah solehah di TAHAP. INSYA ALLAH






SMKA TAHAP DALAM KENANGAN
Back to top Go down
View user profile
harakah islamiyyah



Male Posts : 20
Age : 22
Birthday : 12/05/1994
Reputation : 0
Join date : 24/11/2009
Location : fil ardhi

PostSubject: Re: bye.. bye.. TAHAP   Sat Mar 13, 2010 2:48 pm

dashyat la ayat anta ni...ada unsur2 kesenian/artistik la..betul la cakap anta..kalau kita nak berjaya kita kena berhijrah..tak kisah la hijrah apa..hijrah perbuatan kita ke hijrah tempat ke..kita takkan tahu apa yang berlaku atau suasana kat tempat lain melainkan kita pergi sendiri kat sana..pengetua ana pun pernah cakap dulu kalau kita nak jadi hebat,kita kena berhijrah..ulama' jadi hebat sebab diaorang berhijrah bagi menunut ilmu..imam2 mazhab pun menuntut ilmu jauh2 dan berhijrah ke tempat lain dan apa yang paling penting kita berhijrah daripada negatif kepada positif...nanti kalau ada masa anta cerita la cmner kat maahad tu...
Back to top Go down
View user profile
faz94



Female Posts : 35
Age : 22
Birthday : 02/03/1994
Reputation : 0
Join date : 05/12/2009
Location : kuala

PostSubject: Re: bye.. bye.. TAHAP   Sat Mar 13, 2010 3:35 pm

semoga b'jye walau d mne jua anda brade........ Smile Very Happy
Back to top Go down
View user profile
harakah islamiyyah



Male Posts : 20
Age : 22
Birthday : 12/05/1994
Reputation : 0
Join date : 24/11/2009
Location : fil ardhi

PostSubject: Re: bye.. bye.. TAHAP   Sat Mar 13, 2010 3:47 pm

insyaALLAH.........
Back to top Go down
View user profile
Admin
Admin


Male Posts : 7
Age : 22
Birthday : 04/03/1994
Reputation : 0
Join date : 03/10/2009
Location : rider world

PostSubject: Re: bye.. bye.. TAHAP   Sat Mar 13, 2010 8:36 pm

setitis air mata ku titiskan buatmu...
satu penghargaan buat insan yang pernah susah senang bersamaku

semua itu tinggal kenangan
buat bekalan dirimu mengejar impian
Back to top Go down
View user profile http://lifeoftahaptest.friendhood.net
Aizat



Male Posts : 154
Age : 20
Birthday : 27/05/1996
Reputation : 0
Join date : 20/11/2009
Location : jerantut

PostSubject: babai tahap   Sun Mar 14, 2010 3:43 pm

harap saudara x lupakan kmi kat TAHAP.. Cool
Back to top Go down
View user profile
sena



Male Posts : 3
Age : 22
Birthday : 10/04/1994
Reputation : 0
Join date : 19/11/2009
Location : temerloh

PostSubject: Re: bye.. bye.. TAHAP   Mon Mar 15, 2010 11:28 am

Setiap yang bernyawa akan pergi menemui ilahi.setiap pertemuan pasti ada perpisahan jadi ,berhijrahlah dari negatif ke positif,dari positif ke lebih positif,dan seterusnya,jadi kepada raja tahap,jangan bersedih hati.insyallah,setiap insan yang bertemu kerana allah dan berpisah kerana allah pasti ada hikmah dan ganjarannya. Twisted Evil
Back to top Go down
View user profile
Kadoya Tsukasa



Male Posts : 33
Age : 22
Birthday : 04/03/1994
Reputation : 1
Join date : 19/02/2010
Location : rider world

PostSubject: Re: bye.. bye.. TAHAP   Mon Mar 15, 2010 1:32 pm

ek eleh...

buat pe kenang orang yg da pergi...owh!!

org dA PERGI BARU NAK KENANG...DULU MASE X NAK PERGI WAT TAK TAU JE..BIAR JE ORG MERANA..

ni ke perangai budak tahap??



tu la...bila org da nk pergi baru nak hargai..ni tak..
kalo ada org yg berjasa kat sekolah wat tak tau je kat die...
bile die hilang barulah rasa resah bimbang kehilangannya...



lepas ni....sape2 nak rasa dihargai pindah r dari tahap!!!!
Back to top Go down
View user profile
Irsyad_irzaz1421



Male Posts : 4
Age : 22
Birthday : 30/07/1994
Reputation : 0
Join date : 28/11/2009
Location : paya luas temerloh

PostSubject: setuju sgt....   Mon Mar 15, 2010 2:03 pm

aku setuju 1000% ape yg kau tulis tu
Back to top Go down
View user profile
hasan fikri
Admin


Male Posts : 121
Age : 23
Birthday : 12/03/1993
Reputation : 0
Join date : 18/11/2009
Location : BuRnToWn

PostSubject: Re: bye.. bye.. TAHAP   Mon Mar 15, 2010 7:44 pm

perpisahan...
bial aku sebut perpisahan pon sudah rse keperitannyer....
allah....

_________________
MOTIVATOR + SI MUSOLLIF = AL FATEH 93

PEMBERSIH HATI DARIPADA BELENGGU JIWA DAN EMOSI CINTA
Back to top Go down
View user profile
tok arab



Male Posts : 21
Age : 21
Birthday : 02/03/1995
Reputation : 0
Join date : 14/02/2010
Location : kuala lumpur

PostSubject: Re: bye.. bye.. TAHAP   Fri Mar 19, 2010 1:21 am

eh ape kes.....
biarlah deme2 tue nk pergi...
macam Afif ckp, msg2 ade alasan tersendiri....
sape lah y bnyk sangat jase tuh, kadoya???
takpa, nnti sy mohon kat pengetua untuk mintak gelaran
DATUK drdp Sultan utk kasi kat org yang
banyak sgt jasa kat tahap tuh....

<bukti ade y berjasa mengharapkan pujian>

Sape2 je la.... walaupun cik Kadoya dan ana tidak berjasa
di bumi bertuah tahap.... biarkan je lah org yang 'berjasa' itu
menerima pangkat dan habuan daripada Tuhannya, Allah....
Allah lah yang berhak memberi kelebihan pada mereka,
kita hanya dibenarkan untuk menghargai, bukan menyanjungi....

<Ya Allah, aku bermohon kau jauhkan lah segala puji drpd kami,
sungguh puji itu hanya layak untuk Mu, bukan daku.... Wahai
tuhan segala puji aku persembahkan pada Mu.... Alhamdulilllah...>
Back to top Go down
View user profile
Amirul Asyraf



Male Posts : 9
Age : 21
Birthday : 14/10/1995
Reputation : 0
Join date : 20/11/2009
Location : Raub

PostSubject: Re: bye.. bye.. TAHAP   Fri Mar 19, 2010 10:55 pm

Amin............
Back to top Go down
View user profile
Amirul Asyraf



Male Posts : 9
Age : 21
Birthday : 14/10/1995
Reputation : 0
Join date : 20/11/2009
Location : Raub

PostSubject: Re: bye.. bye.. TAHAP   Fri Mar 19, 2010 10:56 pm

Ana tau sape anta yg sebenarnye..............
Back to top Go down
View user profile
.



Male Posts : 7
Reputation : 0
Join date : 17/02/2010
Location : smkatahap

PostSubject: Re: bye.. bye.. TAHAP   Sat Mar 20, 2010 6:58 am

ana pun tahu juga sape anta.
jom same2 kita bongkar identiti dia
hee.. hee.. hee........... Evil or Very Mad Twisted Evil
Back to top Go down
View user profile
hafiz hafifi



Male jawatan : ketua dema baru
Posts : 199
Age : 22
Birthday : 04/03/1994
Reputation : 38
Join date : 16/11/2009
Location : rider world

PostSubject: Re: bye.. bye.. TAHAP   Sun Mar 21, 2010 2:54 pm

saya perasan satu la....


asal x puas hati ngan kadoya?


mohon maaf...saya jarang membaca jkomen anda semua.....
slame ni penulisan saya....org yng guna profile saya...


sebanyak mana 'admin' aktif...sebanyak tu la
saya bukak lot dan wat improvement

_________________
"para pejuang pencari cinta sejati sang bidadari"
"juz a passing through kamen rider"

creation(firework+photoshop+inspiration)+creativity=graphic mastermind
Back to top Go down
View user profile
Kadoya Tsukasa



Male Posts : 33
Age : 22
Birthday : 04/03/1994
Reputation : 1
Join date : 19/02/2010
Location : rider world

PostSubject: Re: bye.. bye.. TAHAP   Sun Mar 21, 2010 3:44 pm

ha!!!!!!!!...

rmai yang berjasa kat dalam tahap...
tapi orang sekeliling dia x prnah nak brterima kasih...
kwn aku la..dia yang luah kat aku.....skunk dia da kuar...


manusia allah ciptakan hati..
untuk apa?
supaya kita saling memahami dan melengkapi...


x prlu sebarang prhargaan.....
cukuplah sekadar ucapan seikhlas hati....


TERIMA KASIH!!!


ssh sangatkah...kadang2 kita tlg org..
and then prkara tu brjaya...sume org puji dia wlaupun hasil krja kita...
itu bukan poin saya....
yang menjadi persoalan....dah berjaya,kenapa x nak hargai orang dah bantu capai kejayaan?



hargailah....wlaupun dia seorang bawahan kamu!!!
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: bye.. bye.. TAHAP   Today at 1:59 pm

Back to top Go down
 
bye.. bye.. TAHAP
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Life of TAHAP :: Berita Pimpinan :: X-TAHAP-
Jump to: