Life of TAHAP

Laman rasmi Pimpinan SMKA Tengku Ampuan Hajjah Afzan Pahang, Jerantut.
 
HomePortalCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
AHLAN WASAHLAN WAMARHABAN BIKUM DIUCAPKAN UNTUK SEMUA PELAJAR SMKA TAHAP KHUSUSNYA KEPADA PELAYAR LAMAN LIFE OF TAHAP...BERSAMALAH KITA MENYEMARAKKAN BIAH SOLEHAH INSYAALLAH..
KEPADA SELURUH PELAYAR LAMAN LIFE OF TAHP YANG SUDAH MENCAPAI STATUS PELAJAR TINGKATAN 5 ANDA DIMINTA UNTUK MENDAFTAR TERUS KEPADA LAMAN RASMI BATCH IAITU DI http://batchtahap27.ning.com/
http://lifeinislam.sosblog.com
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
iluvislam
iluvislam
Kalender
December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
CalendarCalendar
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

Most users ever online was 22 on Tue Jun 08, 2010 4:28 pm
Latest topics
» Maka AKUlah AKU..dan kamu?
Wed Jan 11, 2012 7:12 pm by MOTIVATOR

» KOREAAAA!!!!
Fri Sep 30, 2011 11:39 pm by nur

» Reminiscence
Tue Aug 09, 2011 5:30 pm by nur

» X-TAHAP 2011...
Tue May 03, 2011 8:01 pm by Zainul Muhammad

» AlFatihah - AlBaqoroh, ayat 24 (Saad Al-Ghamdi)...
Wed Dec 29, 2010 9:28 am by Zainul Muhammad

» Life Of Tahap da tak meriah cam dulu...
Mon Dec 20, 2010 5:47 pm by HambaAllahYangHinaLagiKej

» KENAPA TAHAP TAK seMERIAH dulu?????????
Mon Dec 13, 2010 4:05 pm by Guest

» AHLI JAWATANKUASA TERTINGGI PAI 2010
Sat Oct 30, 2010 12:01 am by fiza

» CINTA MERUBAH SEGALANYA
Fri Oct 15, 2010 8:49 am by allisa dania

chat

Share | 
 

 pemimpin!?

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
krider_faiz



Male Posts : 4
Age : 19
Birthday : 15/09/1997
Reputation : 0
Join date : 30/01/2010
Location : world

PostSubject: pemimpin!?   Sat Jan 30, 2010 6:47 pm

boleh ke dye owg jdi pemimpin kalo dye owg asyik bwat camni:


1)suke bangun lmbat
2)ske buli bdak
3)asyik masbok
4)mencegah budak laen dri buat salah sedangkn dye yg bwat salah
5)trun surau lambat
6)dan byk lagi ciri2 yg tak elok


layak ke dye owg..?
Back to top Go down
View user profile
ahmad amin idris



Male Posts : 6
Age : 22
Birthday : 25/04/1994
Reputation : 0
Join date : 19/11/2009
Location : Kuala Lipis

PostSubject: Re: pemimpin!?   Sun Jan 31, 2010 10:18 am

SEBENARNYA ALLAH melantik pemimpin ini dengan dua keadaan samaada Murka@rEDHA tetapi kite x leh hukum dan cop mereka kerana Allah lebih mengetahui berbanding dari kite Smile
Back to top Go down
View user profile
krider_faiz



Male Posts : 4
Age : 19
Birthday : 15/09/1997
Reputation : 0
Join date : 30/01/2010
Location : world

PostSubject: Re: pemimpin!?   Sun Jan 31, 2010 10:26 am

tapi sebagai PEMIMPIN kte hrus tunjukkan sikap yg baek..
bkn asyik memotong je kt kantin..,kat dema..,sruh bdk pegi bli air...
kalo gni ble TAHAP nak mju..??
Back to top Go down
View user profile
saze@_one



Male Posts : 51
Age : 20
Birthday : 30/03/1996
Reputation : 0
Join date : 12/01/2010
Location : b@ND@r Ik@n p@TinG

PostSubject: Re: pemimpin!?   Sun Jan 31, 2010 12:44 pm

assalamualaikum krider , ana tahu anta masih baru setiap orang ade sebab untuk buat sesuatu kalo krider tak berpuas hati sangat pergi tanya orang yg anta tak puas hati. lagi satu jangan jadi kan alasan bila tahap nak maju untuk mengutuk orang lain Twisted Evil
Back to top Go down
View user profile
saze@_one



Male Posts : 51
Age : 20
Birthday : 30/03/1996
Reputation : 0
Join date : 12/01/2010
Location : b@ND@r Ik@n p@TinG

PostSubject: Re: pemimpin!?   Sun Jan 31, 2010 1:49 pm

kalu krider nak senang , nak bangun lewat , nak tidur sedap , makan sedap , orang tak ganggu, solat lewat , PERGI DUDUK KAT RUMAH LER ....... CONFIRM SEMUA SEDAP.
Sebenarnya duduk kat asrama nak melatih kita bedikari dan berdisiplin, so ape-ape peraturan yg dah dibuat ikut jelah jangan banyak komplin lak..... lol! lol! lol! lol! lol!
duduk tahap ni seronok makan kat dema sedap , balik tiap tiap minggu.
semua cikgu dan ustaz serta ustazah baik-baik belaka.
sanggup melayan kerenah kita dan berusaha menjadikan kita muslimi dan muslimah yg berjaya.
jadi terima kasih para pemimpin
Back to top Go down
View user profile
bobeen



Male Posts : 28
Age : 21
Birthday : 02/12/1995
Reputation : 0
Join date : 22/01/2010
Location : Jerantut

PostSubject: Re: pemimpin!?   Tue Feb 02, 2010 7:55 am

amboi........cntik btol bahasa awk ek.....
jngan slahkn peminmpiin.......
dia hanya jlankn tnggungjawab sahaja....
hahahaha........
Back to top Go down
View user profile
hasan fikri
Admin


Male Posts : 121
Age : 23
Birthday : 12/03/1993
Reputation : 0
Join date : 18/11/2009
Location : BuRnToWn

PostSubject: Re: pemimpin!?   Sun Feb 07, 2010 11:39 am

aku sayang bobeen!!!
hahahahaah

_________________
MOTIVATOR + SI MUSOLLIF = AL FATEH 93

PEMBERSIH HATI DARIPADA BELENGGU JIWA DAN EMOSI CINTA
Back to top Go down
View user profile
hafiz hafifi



Male jawatan : ketua dema baru
Posts : 199
Age : 22
Birthday : 04/03/1994
Reputation : 38
Join date : 16/11/2009
Location : rider world

PostSubject: Re: pemimpin!?   Sun Feb 07, 2010 11:47 am

hmm...sapa sokong jika kita lantik krider faiz jadi kp/pai...
kita lihat betapa hebatnya 'orang' ni....

#nak mngaku identiti sendiri pun x brani.huh!!!
Back to top Go down
View user profile
ahmad syzwn



Male Posts : 2
Age : 22
Birthday : 08/06/1994
Reputation : 0
Join date : 09/01/2010
Location : jerantut

PostSubject: aku sokong 1 per2-50%   Sun Feb 07, 2010 12:34 pm

Pade pandngn gua ,,,,krider faiz cakp tuu ade betulnye juge,,,tapi ni terlalu oover..sebagai seorang pelajar TAHAP kita mestilah saling tegur menegur satu sama lain .. jangan asyik memandang keburukan orang lain sahaja, lebih- lebih lagi dia tu seorang pemimpin kerana syaitan la'natullah akan memperlihatkan kesalahan seorang pemimpin itu walaupun kesalahanya kecil,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Back to top Go down
View user profile
quiksilver



Male Posts : 7
Reputation : 0
Join date : 29/01/2010
Location : quiksilver bukit bintang

PostSubject: Re: pemimpin!?   Tue Feb 09, 2010 2:03 pm

yuan admin buang sajalah budak ini..
Back to top Go down
View user profile
tok arab



Male Posts : 21
Age : 21
Birthday : 02/03/1995
Reputation : 0
Join date : 14/02/2010
Location : kuala lumpur

PostSubject: Re: pemimpin!?   Tue Feb 16, 2010 11:49 am

mgkn ade btolnye kalo rg tgur kite...
ade 2 kmgkinan.... kalo die tgur kite...
ptame: sbb mmg kite bwt salah <die prihatin>
kedua: sebab iri ati ngan dgki <ni x ok>

wlau cm ner pun tguran tetap teguran...
org briman spatutnye trime tguran dgn hati terbuka...
kalo btul teguran mengenai kite, so x yah mlatah...try btulkan diri...muhasabah...
kalo tguran x btul <tp selidik dlu diri, tanye sahabat pimpinan takot ter'bajet best plak..> ignore je...
buat derk je...nie sbuk sgt nk mlayan...smpai ttanguh keje <pehal???>
tgk Nabi handle cm ne kalo baginda dikutuk.... <kate ikut sunnah...ikotla btul2, jgn amik sparuh2...>
try yek...coz ana tgk ramai y mabok...kalo bab sugi <contoh> tuh siap tayang kat sume y die 'sorg je bersugi'
try ikut sume sunnah nabi...blaja elok2 ok...jg ulang silap dlu...blaja...yek
ana saaaaaaayaaaaang sahabat pimpinan.... jage tahap...jgn gaduh ok...sob3....<nangis jap>
Back to top Go down
View user profile
hafiz hafifi



Male jawatan : ketua dema baru
Posts : 199
Age : 22
Birthday : 04/03/1994
Reputation : 38
Join date : 16/11/2009
Location : rider world

PostSubject: Re: pemimpin!?   Wed Feb 17, 2010 5:02 pm

tegur..its ok
critic?.....forget it..not even helping but start a war

pk baik2...

allah jadikan manusia itu pelbagai rupa dan bangsa..
mengapa?supaya kita saling mengenali
saling memahami
saling MENGINGATI
saling kejsama

mengapa allah perintahkan kita berbuat begitu?
kerana manusia itu tidak sempurna tapi masing-masing punyai kelebihan
kita sepatutnya saling melengkapi bagi membina ummah yang kuat
gunakan kelebihan kita untuk mengisi kelemahan orang lain..kelemahan kita dibantu keistimewaan yang lain

x usah brgaduh..
jika kita amalkan konsep ikramul muslimin
insyaallah pimpinan tahap berjaya dan yang dipimpin sentiasa sejahtera..

get even when you're mad....

*being smart when you write writer....
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: pemimpin!?   Today at 8:12 am

Back to top Go down
 
pemimpin!?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Life of TAHAP :: Berita Pimpinan :: Permasalahan Pimpinan-
Jump to: