Life of TAHAP

Laman rasmi Pimpinan SMKA Tengku Ampuan Hajjah Afzan Pahang, Jerantut.
 
HomePortalCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
AHLAN WASAHLAN WAMARHABAN BIKUM DIUCAPKAN UNTUK SEMUA PELAJAR SMKA TAHAP KHUSUSNYA KEPADA PELAYAR LAMAN LIFE OF TAHAP...BERSAMALAH KITA MENYEMARAKKAN BIAH SOLEHAH INSYAALLAH..
KEPADA SELURUH PELAYAR LAMAN LIFE OF TAHP YANG SUDAH MENCAPAI STATUS PELAJAR TINGKATAN 5 ANDA DIMINTA UNTUK MENDAFTAR TERUS KEPADA LAMAN RASMI BATCH IAITU DI http://batchtahap27.ning.com/
http://lifeinislam.sosblog.com
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
iluvislam
iluvislam
Kalender
December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
CalendarCalendar
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

Most users ever online was 22 on Tue Jun 08, 2010 4:28 pm
Latest topics
» Maka AKUlah AKU..dan kamu?
Wed Jan 11, 2012 7:12 pm by MOTIVATOR

» KOREAAAA!!!!
Fri Sep 30, 2011 11:39 pm by nur

» Reminiscence
Tue Aug 09, 2011 5:30 pm by nur

» X-TAHAP 2011...
Tue May 03, 2011 8:01 pm by Zainul Muhammad

» AlFatihah - AlBaqoroh, ayat 24 (Saad Al-Ghamdi)...
Wed Dec 29, 2010 9:28 am by Zainul Muhammad

» Life Of Tahap da tak meriah cam dulu...
Mon Dec 20, 2010 5:47 pm by HambaAllahYangHinaLagiKej

» KENAPA TAHAP TAK seMERIAH dulu?????????
Mon Dec 13, 2010 4:05 pm by Guest

» AHLI JAWATANKUASA TERTINGGI PAI 2010
Sat Oct 30, 2010 12:01 am by fiza

» CINTA MERUBAH SEGALANYA
Fri Oct 15, 2010 8:49 am by allisa dania

chat

Share | 
 

 kisahku episod 3

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
hafiz hafifi



Male jawatan : ketua dema baru
Posts : 199
Age : 22
Birthday : 04/03/1994
Reputation : 38
Join date : 16/11/2009
Location : rider world

PostSubject: kisahku episod 3   Thu Dec 10, 2009 9:33 pm

“Hah!!” jerit hatiku.Dahiku dan dahi Sarah bersentuh,hidung kami bergesel.Suam tangannya jelas terasa,nyaman perasaan ku seketika.Entah mengapa,tangan Sarah mengalirkan suatu aura yang menselesakan diriku.Matanya merenung dalam ke mataku.Ramai yang terkejut dengan tindakan Sarah malah menimbulkan perasaan hambar kepada rakan-rakanku yang menaruh perasaan terhadapnya.

“Sa..Sarah..”aku menegurnya perlahan.Tiba-tiba mukanya menjadi merah padam.

“Hmm..Tak demam pun” kata Sarah.Lalu dia pun beredar,laju langkahnya.Aku masih lagi terpaku dengan perkara yang berlaku.Sarah menghentikan langkahnya,dia memandang ke arahku.Air mata kelihatan mengalir dipipinya.

“Tak kan tu pun awak tak faham lagi!!”bentak Sarah.Semua pengunjung restoran Pizza itu merenungku.Sarah keluar dari restoran dalam keadaan menangis.Kenapa?Apa yang berlaku ni?Aku tak mengerti.Aku kembali berfikir mencari punca apa yang nak disampaikan oleh Sarah.Kenapa dia marah padaku?

“Apa jenis lelaki la kau ni.Dari tadi dia tunggu kau,lepas tu kau datang buat endah tak endah je kat dia.Memang patut pun dia marah” ujar Aiman.

“Korang dah la pakai baju sedondon.Kalau kau nak tau,hari ni Sarah tak bagi kami pakai baju merah.Sebab dia nak kau dan dia je sedondon warna merah.Tapi kenapa dengan korang ni?”sampuk Hajar.

Hah!!Penyataan Aiman dan Hajar menyebabkan aku faham apa yang nak disampaikan oleh Sarah.Tangannya tadi mengalirkan kehangatan kasih padaku.Dia menaruh perasaan terhadapku?Tapi..Sejak bila?Adakah selama ini aku salah faham akan perasaan Sarah?Aku hanya menganggapnya seperti adik beradikku sendiri.

“Bodoh!!Kejarlah dia!!” bentak Raimi kepadaku.

Aku memulakan langkahku.Aku mengejar insan yang sepatutnya aku curahkan kasih cinta pertamaku.Semakin pantas aku berlari.Ke hulu ke hilir aku mencari bayang Sarah.Namun langkahku terhenti,Sarah telah hilang dari pandangan.Kecewa kerana terlewat mengejarnya.Lalu aku menghalakan terus langkahku ke terminal,aku tak mahu berpatah semula ke belakang.Aku kecewa dengan diriku,tidak memahami Sarah sejak dari mula.Aku pulang semula ke Jerantut pada itu.Hingar binger dalam bas jam 5 bagaikan kosong bagiku.Pelbagai perasaan menyelimuti diriku.Gembira,sedih,malu dan segala jenis perasaan mula berkecamuk dihatiku.

“Biarlah,benda dah nak jadi.Aku mengharap Lyana tapi peluangnya bagai satu dalam sejuta.Sarah pulak kasih yang aku sendiri tak tahu menjadi atau tidak”kusut fikiranku memikirkannya.

“Mungkin esok mood Sarah ok la kot”sangkaku.
Namun hampir seminggu aku menunggu.Panggilan mahupun sms tidak muncul dari Sarah.Aku mengharapkan sebelum masuk ke sekolah menengah agar dapat meluangkan masa bersama Sarah.Mungkin kerana kecewa dengan diriku,dia tidak langsung berhubung dengan diriku.

“Arghh!!Sarah tolong la balas sms aku.Jangan seksa aku macam ni!!”

Saat ku tercari-cari cahaya hidup
Ku lihat sinar menyuluh dari permukaan
Lantas ku gagahi tangan mencapainya

Namun ku bingung
Makin ku gapai, makin ku tenggelam
Terusku dihanyut semakin jauh
Oleh derasnya arus hidup dunia yang fana
Sinar dambaan makin kabur dipisah jarak
Makin payah untuk dimiliki
Hanya melambai-lambai tanpa simpati
Hati gusar bercampur pilu
Menjerit-jerit minta diselamatkan
Sarah…Selamatkanlah hatiku dari segala kegusaran
Back to top Go down
View user profile
bintang_kelip2^_^



Female Posts : 60
Age : 20
Birthday : 01/03/1996
Reputation : 0
Join date : 28/11/2009
Location : pahunk

PostSubject: Re: kisahku episod 3   Thu Dec 10, 2009 9:43 pm

kisah ni kan mengingatkan ana tntg memori ana dlu2...cian sarah..ape la anta ni..lmbat sgt pick up...
Back to top Go down
View user profile
wardah_balqis



Female Posts : 70
Reputation : 3
Join date : 20/11/2009
Location : egypt

PostSubject: Re: kisahku episod 3   Thu Dec 10, 2009 9:47 pm

huhu..
a'ah lah...
kecian sarah....
hai mcm x de prasaan jer...
huhu....
Back to top Go down
View user profile
atashi_ika96



Female Posts : 69
Age : 20
Birthday : 07/06/1996
Reputation : 0
Join date : 26/11/2009
Location : korea..

PostSubject: Re: kisahku episod 3   Thu Dec 10, 2009 9:53 pm

aiyoyo..
cian kat sarah..
cinta betepuk sblh tngn..
klo mse hafiz kejar sarah msti ade gaye hero hindstn keja heroin die kan..
hehe..
smbl lgu kuch2 ho tahe ke..
hehe... Very Happy
Back to top Go down
View user profile
hafiz hafifi



Male jawatan : ketua dema baru
Posts : 199
Age : 22
Birthday : 04/03/1994
Reputation : 38
Join date : 16/11/2009
Location : rider world

PostSubject: hahahaha   Thu Dec 10, 2009 9:54 pm

x bek tau...
sbnarnya waktu tu hujan
Back to top Go down
View user profile
atashi_ika96



Female Posts : 69
Age : 20
Birthday : 07/06/1996
Reputation : 0
Join date : 26/11/2009
Location : korea..

PostSubject: Re: kisahku episod 3   Thu Dec 10, 2009 10:14 pm

haha..
klo dlm cte hndstn pon mmg dlm hujan..
mmg sejibik lar..
wakaka.. Very Happy
Back to top Go down
View user profile
hasan fikri
Admin


Male Posts : 121
Age : 23
Birthday : 12/03/1993
Reputation : 0
Join date : 18/11/2009
Location : BuRnToWn

PostSubject: Re: kisahku episod 3   Fri Dec 11, 2009 8:01 pm

memori lalu??
hmm...... Wink
Back to top Go down
View user profile
Zainul Muhammad



Male jawatan : ڤوستكاون
Posts : 85
Age : 23
Birthday : 24/01/1993
Reputation : 0
Join date : 21/11/2009
Location : منتاكب ڤاحڠ

PostSubject: Re: kisahku episod 3   Sat Dec 12, 2009 10:57 am

Nasib bek aq xprnah b'cinta...
Kalo prnah, aq nak wat novel gak r...
Back to top Go down
View user profile http://zainulmuhammad.blogspot.com/
Sponsored content




PostSubject: Re: kisahku episod 3   Today at 2:05 pm

Back to top Go down
 
kisahku episod 3
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Life of TAHAP :: Novel-
Jump to: